Gratis Demo
Demo & Contact2021-11-30T17:05:56+01:00

Boek een gratis demo.

Of stel ons een andere vraag

Arne Lubbers

Visualisatie Expert
  • Plan samen met Arne een vrijblijvende demo

  • Samen kijken naar de mogelijkheden voor uw organisatie

  • Reactie binnen 48 uur

Veelgestelde vragen:

Hoe werkt een demo van Unlit Studio?2021-10-19T14:40:02+01:00

Het is mogelijk om gratis en geheel vrijblijvend een demo te plannen met onze product experts. Via het contactformulier geeft u aan dat u een demo wilt en wij mailen een aantal opties voor een demo. Tijdens deze online sessie van ongeveer 30 minuten lopen we samen door de software heen en bespreken we de mogelijkheden voor uw bedrijf. Zo krijgt u binnen no-time een goed beeld van de mogelijkheden van Unlit Studio.

Hoe ga ik van start met Unlit Studio?2021-10-19T14:43:05+01:00

Via de prijzenpagina is het mogelijk om een licentie aan te schaffen. U kunt kiezen uit de Lite, Standard en Pro variant. Op de product pagina’s wordt uitgebreid uitgelegd wat de verschillen zijn. Wanneer u een licentie heeft aangeschaft krijgt u direct toegang tot de download. Na het installeren van de software kunt u direct van start. Documentatie over installatie en het maken van een goede start vindt u in onze support pagina.

Hoe verander ik mijn abonnement?2021-10-19T14:47:32+01:00

Wanneer u uw abonnement wilt veranderen (zowel in de proefperiode als na betaling) kan dat eenvoudig in uw account. Wanneer u bent ingelogd in ‘Mijn Account‘ kunt u uw abonnementen up- en downgraden naar een andere variant. Lukt het u niet zelf kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?2021-10-19T14:47:56+01:00

Wanneer u uw abonnement wilt stopzeggen (zowel in de proefperiode als na betaling) kan dat eenvoudig in uw account. Wanneer u bent ingelogd in ‘Mijn Account‘ kunt u uw abonnementen stopzetten of up- en downgraden naar een andere variant. Lukt het u niet zelf kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Foutmelding & Problemen2021-10-19T14:56:42+01:00

Heeft u een foutmelding op de website of in onze software.. wees gerust! Wij staan altijd voor u klaar. Heeft u onze supportpagina al gezien? Hierin geven wij handige tips en tutorials over de software en bespreken we veel gestelde vragen.

Hoe lopen de betalingen?2021-10-19T14:51:37+01:00

Wij maken gebruik van een Payment-Service-Provider. Dit betekent dat uw betaling altijd veilig verlopen. Wanneer u bent ingelogd in ‘Mijn Account‘ kunt u uw betalingen inzien en weet u hoe uw proefperiode loopt, uw volgende betalingsdatum is en wat de status van uw licentie is. Ook kunt u hier uw factuurgegevens aanpassen. Lukt het u niet zelf kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.